söndag 26 juli 2009

börjar om med bloggen helt!

hejjj.
jag kommer börja om med bloggen här på blogspot,ingen mer blogg.se för mej,där fatta jag ingenting,har saknat den här bloggen varenda gång jag skrivit ett inlägg på blogg.se.Blogspot är faktiskt bättre än blogg.se de finns mer saker man kan ändra på.Som sagt den bloggen kommer ja ta bort,så nu får ni följa den här ,läsa kommentera och så vidare.

den här dagen har jag chillat på dagen och sen blev de rebecca en stund på kvällen,sista dagen ja ser hon& alla andra med för den delen!för imorn åker ja till dalarna tills på torsdag och på fredag åker vi till grekland.ska bli så skönt såå,ska försöka at bli brruuun:D
mobilen tar jag inte med till grekland den får stanna hemma och ta igen sej för alla mina tappningar med den,haha.datan tar jag med till dalarna så kommer skriva inlägg vad vi gör och så,för den klarar jag mej verkligen inte utan!!

i förrgår va jag till stan med sofie ,den tjejen behövde ja verkligen å träffa var år och dar sen känns de som.men ja hitta lite saker där inne ochså.

nu ska ja packa min väska och sen lägga mej trorja,ha de bäst -M

Inga kommentarer: