måndag 9 november 2009

måndag

Hej!
ställde klockan på 6 men va lite seg så kanske kom upp 20över.fixa mig och åt frulle.sen smsa fellan o vi bestämde för att gå till skolan.8 va vi kanske där.sen har dagen bara rullat på ganska seg för de är våran längtsta dag.på bilden ,hahha den roligaste lektionen idag,jag målade nåra stycken till katt,och thorsson sa inget haha.kul vare iaf.julia va ju den sötaste kissen :')hihi
när jag kom hem åkte vi förbi samhället,för jag har fått en praktikplats nu,barnbutiken mobi,jo verkligen skit kul,men 10-16.00 blev tiden,så ganska bra ändå.
sen annars har jag bra hållt på med so och tränat inför provet,kan en del nu,men ska klämma in massa annat sen!
BILDER FRÅN DAGEN KOMMER SEN,jag har tagit med mobilen så jag orkar inte ladda in till datorn.hehe
TJING

Inga kommentarer: