lördag 30 januari 2010

lördag

förlåt för dålig uppdatering,men igår så åkte jag till skolan för att göra svenska provet och de gick faktiskt ganska bra..sen skulle vi åka pulka med klassen,vilket inte va en sån bra idé för mig eftersom jag var sjuk..mamma fick hämta mig i backen för att jag frös så mycket.väl hemma tog jag ett varmt skönt bad och sov..sket i skoldansen,ville ha bort febern och att dansa vilt skulle inte göra saken bättre.
idag har de inte hänt nå mycket alls,hade nyss myskväll med familjen,film,godis och sånt.
har nyss kollat på ponyo,inte världens bästa film ,lite mer för dom mindre.men nu har jag iaf sett den..
imorn är de ''kasta bort julen fest''i lokalen här nere,så tror jag ska ner en sväng med robin.
nu är jag frisk och kommer kunna vara lite mer bloggsugen,puss:)

Inga kommentarer: