fredag 11 december 2009

m+j


Julia,jag vet inte vart jag ska börja...men vi har känt varandra nu i 1.5 år och de känns som jag jämt känt dig.Jag har så många minnen med dig och jag skulle kunna skriva en hel bok med dom minnerna.Vi har jämt så roligt tillsammans,vi skrattar åt samma grejer och gillar ungefär likadana grejer.Du ska bara veta hur bra du är,jämt så jävla glad och snäll.du ska veta att du betyder mycket för mig,du känns som en syster för mig.Jag blir jämt glad utav att se dig,jag älskar dig så otroligt mycket,du är en av mina bästa!

Från den första tiden har jag tyckt att du varit snäll och så,och de är du verkligen.Du är guld värd!
Alla måste bara gilla dig,de går inte att inte gilla en person som är som du julia,alla behöver en sån som du.Och de vet jag,för duär så jävla bra!
Men jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig så himla mycketoch är så glad över att jag känner dig,hur fan skulle jag klara mig utan dig?Tanken går bara inte att tänka.

Nenna + Nolia
Julia+Michelle =föralltid hjärtat

2 kommentarer:

julia jidesjö sa...

du vet att jag aldrig släpper taget om dej, en vän för livet och så kommer de jämt vara, de finns inte ord som förklarar dej som person, du har verkligen förändrat mycke av mitt liv, på ett veldigt bra sätt, älskar dej micha
nenna v nolia

Michelle sa...

<33333