tisdag 22 december 2009

tisdag

2 dagar kvar!

förlåt för dålig uppdatering under dagen men nu sk ani få veta varför.
jag och julia vaknade vid hlav 1 eller nåt idag,blev sent igår vi va uppe till halv 5 ungefär för zääta och patrik kom och kolla på film med oss och massa,måste bara säga att kvällen var sjukt rolig igår,och jag fick jätte fina julklappar av julia,tack tack tack!
jag åktehem vid två eller nåt ,följde med mamma till frissan för jocke och robin skulle klippa sig.och sen harjag käkat,dagen har gått otroligt fort men de är ju för att man sover bort halva dan.jag har hyrt film som jag tänkte ta och kolla på snart.
vi tog massa bilder igår,men julia är på träning nu och ska skicka dom ikväll,så lägger in dom fort jag får dom,jag sitter på datan i vardagsrummet och ska snart ta min ,för jag har nog lite bilder påmin mobil tror jag.

& jag får inte glömma,tack för kvällen julia,jag älskar dej!(L)

Inga kommentarer: