onsdag 30 december 2009

shopping

hej!
dagen har varit sjukt rolig,vi har vart inne på typ alla affärer,och jag hittade massa fint som jag bara ville ta ,men man kan ju inte köpa allt,så till slut kom jag hem med det här:
väska:nån som säljde alla väskor för 100 kr(de är leopard mönster i den,och jag älskar ju de.)
bh:h&m
skön stickad tröja:gina
nån grej:new yorker
tights i form av jeans:bikbok
tjocktröja:bikbok
allt gick på 1000 kr ungefär,och jag har 800 kr kvar,och snart ska jag få fridas present också.
jag och jullan var även och kollade på löshår,de första vi gjorde när vi kom dit faktiskt haha,men julia köpte det,men inte jag,kanske ska köpa lite längre fram sen,men jag vill ju ändå spara till mitt hår.
jag är så trött så jag bara skulle kunna lägga mig ner nu,jag vaknade åtta imorse för att fixa mig och kolla så jag hade med mig allt.jag hör hur folk smäller raketer här ute,de är ju inte roligt,etersom det ska man ju göra på nyårsafton,men folk lär sig ju inte de ;)haha.
nu ska jag nog kolla bloggar och biddagböcker,sen blir dte hopp i säng.
imorn blir det och fira nyår med linn och julia,gud vad kul vi ska ha!
och jusste,bilder av 2009 kommer på fredag.

Inga kommentarer: