onsdag 3 februari 2010

filmkväll

De har blivit en filmkväll/dag för mig,jag kollade på andra avenyn ch sen kollade jag på Mr and Mrs Smith.Har nyss kommit ut ur duschen och jag måste säga att Bobby's schampoo och balsam var jätte bra!Andvände dom nyss,och de ska jag fortsätta med.
Om ni vet nån film som är bra,så kommentera då,för just nu vet ja inte vad jag ska göra..
Får se vad som händer imorn,på fredag ska jag nog vara med julia och vi ska fika på mimi's cafe,jag vet att de inte heter de,men dom byter namn så ofta och jag kallar de för det.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Har du sett Adrift?? Den är sååå bra... Huu... SE DEN!

Läs mer här: http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=59740&lang=se&subsite=movies&&ref=

Unknown sa...

Och så Seven förstås, men den har du väl sett? Och the Green Mile? Och Wild Things?

Nu har du nog så att du inte kan sova på ett tag ;)

Michelle sa...

hihi tack frida:D