söndag 14 februari 2010

gårdagen






vid halv 2 ungefär kom bella till mig,vi fixade oss och sen öppnade vi våra alla hjärtansdag presenter,jag fick de där på bilden av henne,blev jätte glad,iaf ,jag fixade robin och sen åkt vi och hämtade julia,mamma sjussade oss till la'torre,jag,bella och robin beställde kebabtallrik och julia beställde pizza,vi hade jätte trevligt där,jag och julia gav varann presenterna och jag såg nu att jag inte hade tagit bild på de jag fått från henne,men de va iaf jätte bra grejer,hon hade även köpt present till robin,sjukt sött!
vi va där kanske 1 och en halv timme sen kom mamma och hämtade oss,vi åkte hem till mig och hade jätte roligt,eller ett tag satt julia i trappen och prata i telefon,och då kolla jag och julia på film.dom åkte hem sen och jag tvätta bort sminket och la mig i soffan och kolla film med mamma och pappa,fan va bra filmen va,skratta jätte mycket!
tack för en jätte rolig dag/kväll,älskar er alla 3

2 kommentarer:

gabriellalandström sa...

ja sjukt rolig kväll älskar er!<3

Michelle sa...

bella:love u too honey!