söndag 21 februari 2010

förlåt för dålig uppdatering!

jag har knappt nån lust att skriva på blogspot längre,jag vill ha blogg.se nununu!!!skriver om helgen nu istället..

fredag:jag fick göra soprovet med cgruppen bara för jag inte orkade att va i skolan mer,mensvärken tog död på mig.jag sov nån timme hemme och sen på kvällen kollade jag på orphan,läskig som satan!
lördag:jag vaknade vid halv 1 ungefär,klädde på mig och käka mat,sen gick jag hem till bella,där vi gjorde massor av roligt!vi gick hem till mig vid 7 ungefär och vi följde med mamma till afären och köpte lite godis till melodifestivalen,sen kollade vi på film och sen somnade vi..
söndag:vaknade vid nio ungefär,bella gick hem lite efter de och ja hjälpte mamma fixa t barnkalset.alla ungar kom vid 1 ungefär och sen körde vi lite lekar och fiskedam med dom ,nu ligger jag med datan i knät och magen och huvet värker!
ska snart och lämna elise hem också..hörs senare!

Inga kommentarer: