söndag 25 oktober 2009

14 år!!!

14 år nu dååååå:D!
jag fick en digitalkamera utav mamma och pappa (för jag har ju önskat mej en systemkamera väldigt länge nu ,och igår sa jag att jag lika väl kunde önska mej en digitalkamera för den jag ville ha kostade 7500:- så de är ju ganska mycket pengar så de blev en rosa digitalkamera i märket OLYMPUS)och den funkar heeeelt perfekt,älskar o ta bilder de är så himla kul!har varit ute lite o tagit bilder på löv och sånt,ni får se bilder sen.kommer ta bilder från kalaset med och de kommer självklart också ut.ni kommer få se betydligt mycket mer bilder nu framöver för nu har jag äntligen kamera.min mobil tar ju sämsta bilderna.
snart kommer väl alla gästerna eller vad säger man,släkten kanske?och ikväll kommer bella,hon hade köpt en present till mej,gulligt!hon sover kvar sen också!
nu ska jag börja med min tårta
TJING