måndag 19 oktober 2009

måndag

hej på er sötnosar!
idag har de varit en lång dag ,finns så mycket att berätta,ska försöka skriva ner så mycket jag kan.
imorse samlades vi klockan 9 i ett klass rum,jag hade med mej 2 glas ett öl glas och och ett vanligt drickglas.jag skulle ta för och efter bild,men så blev de inte,glömde att ta efter bilden,så här har ni bara före bilden.

vi målade glaset med med frost och 3 hjärtan och på de andra vart de som ''hej,kom och hjälp mej'',hahah jävla regnbågsglas...aja,men så fick de blir.vi blev klara ganska fort och fick ta rast nästan hur mycket vi ville,eftersom vi inte fick sluta tidigare(för de fick inga alls)så fick vi ta raster,och de funka ju de med.efter måladet så tog vi mat,eller a två mackor eftersom de va korv och mos,och jag HATAR korv,och just skinnkorv!efter maten gick vi till johanna och hämta penhar och sen vidare ner till lidl.där köpte jag hallstabletter,eller a de är som godis,sjukt goda iaf!sen bar vi av till bion,och de va inte alls den filmen dom hade sagt de skulle vart säg att du älskar mej,men de va den sämsta filmen jag hade sett,kändes som den aldrig skulle ta slut,som om den va timmar!efter filmen fick vi sluta ochdå gick vi hem till johanna igen och kollade på tomten är far till alla barnen,haha.sen efter filmen gick vi till skolan där nästan hela skolan var för att gå i fackeltåget,och de tog slut typ 7.efter kom mamma och hämta mej och jag åt och sen hoppade jag in i duschen,sköönt och ta ett härligt bad efter allt,är så himla trött så jag skulle kunna sova nu.MEN jag ska ta mej ett glas oboy nu.TJING

Inga kommentarer: