onsdag 28 oktober 2009

onsdag

hej!
idag vaknade jag upp med julia brevid mig,vaknade över att mamma ringde o sa att jag skulle til stan med min syster så de va bara att traska hem.tjugo över tolv taget kom dom och vi åkte till ikea för hon skulle köpa nåt och sen åt vi där.efter de pkte vi mot stan och gick där i nåra timmar.
hittade:
kofta(svart gina)present från min moster
vitt linne (gina)present från min syster
blommigt line (gina)present från min syster
blå tröja(gina)
gråa strumpbyxor(gina)
grå kofta (H&M)
svart stickad tröja eller va de är (H&M)
JÄTTE NÖJD MED GREJERNA,TACK SÅ MYCKET FÖR ALLT!
de som står ''fick avmoster eller syster'' var de jag fick o resten köpte jag själv
nu har jag presentkort kvar på gina för 500 och sen löst i 490 kr ungefär.så snart blire nog shopping igen :D
nu ska jag ta mej ett bad och sen sitta vi datan hade jag tänkt
TJING

Inga kommentarer: