torsdag 22 oktober 2009

torsdag


Vaknade upp hos syrran och sen åkte jag hem klädde på mej och a massa.Vi kollade på A walk to remember igår,och den va ju skit sorglig :(
Började 1 idag ,gud va skönt de va kan jag säga!
Jag tog inga bilder idag från idag eftersom de va bara 1 lektion och de va lera.Och vi va upptagna med annat,hahahah.
Efter skolan träffade jag bella ett tag och vi tog bussen ner till samhället,för jag gick in på Stilmarks för att se om jag hittade nåt till galakvällen och skoldansen ,jag gjorde de,men kom då på att min plånbok var borta så de blev inge där då.De va den här jag ville ha ,i rosa svart eller vit,vilken tyckte ni va snyggast?

den här va dock inte vit,men den vita hänger i bakrunden

2 kommentarer:

kristin sa...

vit:)fast alla va fina<3

Michelle sa...

jag tycker nog oxå den vita,men vet inteom jag vill ha den,kanske bara ;)<3