söndag 3 januari 2010

hej,de blev visst ett blogginlägg ändå,kattis har nyss gått och lagt sig och jag sitter uppe själv,tvn är på med nån jävla skitfilm,finns bara skit på tvn ju.jag är inte alls trött,men de har jag ju mig själv att skylla på eftersom jag sover bort halva dan.
imorn kanske jag drar in t stan och träffar en och sen på kvällen kanske julia sover hos mig,haha de blir första gången hon sover hos mig isåfall,jag har jämt sovit hos henne.thihih.

redan måndag imorn och på fredag börjar skolan,värt att börja på en fredag?vi ska bada då med hela 8:3 och jag skulle vilja ha en ny bikini.
fick vi inte jullov nyss,de känns som jullovet varit i kanske en vecka ,men vi har tre veckor?tiden går ju sjukt fort...
nu ska jag läsa bloggar kolla bilddagböcker och sen...vet ja inte?

Inga kommentarer: