torsdag 7 januari 2010

torsdag

kom upp vid 9 ungefär,rätt så bra tid så jag kan sova tills ikväll,om nästan knappt upp var så himla trött,jag har vant mig att sova till 12-13-14 hehe.
vid 12 åkte jag mamma andre och robin in till stan,de blev hälla,hittade mjukisbyxor i rosa,ansiktsmask,lipsyl och lite godis,ovanligt?
jag älskar mjukisbyxorna,har redan dom i blåa och vita tror jag..ni får se bild på allt sen ikväll om jag har tid.
vi börjar halv 9 imorn,vilka i 8:3 ska bada?:)
just nu funderar jag på att lägga mig i ett varmt bad,raka bena,ha ansiktsmask,ha massa rengörings grejer till asniktet,de låter rätt såskönt speciellt nu när jag fryser så mycke.

igår var jag skit rädd kunde verkligen inte sova,så rädd har jag aldrig vart,såna filmer ska nog inte jag kolla på mer,hehehehhe

Inga kommentarer: