torsdag 21 januari 2010

torsdag

fick sova ut till kvart i åtta idag,hade tandläkartid halv 9 så missade gympan,jag skulle igentligen bara dit och prata men dom drog även ut en tand som skulle lossnat för länge sen,men de ville den inte så dom drog ut den och de kommer nog en ny ut snart.kunde iaf inte äta på en och en halv timme,då var jag fortfarande bedövad,men jag åt endå.
sen sjussade mamma mig till skolan och vi hade teknik,och då fick vi reda på att vi inte hade nån musik,så värt att åka till skolan för en lektion?haha,men väntade iaf på fellan och vi tåg tåget in till stan,hinner inte lägga in bilder idag för nu är de pluggningen som gäller!
hade iaf jätte kul inne i stan,fast de blev så stressigt..
lite kort om vad jag köpte:
mascara
kofta från gina
leggins från gina
tröja/tunika från cubus
ring från glitter
tror inet de va nåt mer,men har iaf lite över 6 hundra kvar :)

Inga kommentarer: