tisdag 5 januari 2010

tisdag

hej!
skriver lite om igår och idag,enjoy!
igår:julia kom till mig vid ungefär 5,vi pratade lite och massa,sen stanna hon hemma med mina brorsor och jag åkte med mama til affären och köpte godis till oss.När jag kom hem så bada vi i badkaret med bubblor godis och cider,de va sjukt skönt att få prata med henne,och bara för oss själva.vi gick upp kolla film och tv och hade kvällen bäst!

idag:vakna vi vid 12 ungefär,fast vi kom inte upp förs halv 1,mamma hade gjort mat och vi åt,kolla lite på datan och prata typ,haha bara chillat kan man säga.hon åkte precis hem och jag får se vad jag tänker göra nu,är ganska trött så sätter nog bara på en film.

2 kommentarer:

julia jidesjö sa...

älskar dej gumman!
älskar att få dela mina ord med dej, dom som är tunga som tusen stenar och lätta som en fjäder.
du är världens bästa vän!

Michelle sa...

julia:du är så otroligt bra gumman,kan verkligen säga allt till dig,du vet att jag finns för dig när som helst,kan verkligen göra allt för dig,du är världens bästa,jag älskar dej<3