tisdag 18 augusti 2009

busborgen




hejj.
idag va vi på busborgen,inte speciellt roligt va de ,efter som jag har växt ifrån de mesta,kanske lite förstor för att helt enkelt vara där,men lite kul va de faktiskt.om jag hade haft med nån skulle de bli roligare! men gratis gick jag in iaf,hah bra de ju..
efter de så kom julia över ett tag eftersom jag inte alls orkar sova med nån idag för jag är helt slut så bestämdes vi för at träffas istället,funka de med,imorn sover jag med hon antingen här eller hos hon.nu har jag lust att lägga mej i ett varmt bad,för jag fryser så mkt,har gjort de i 4-5 dar nu?kanske börar bli sjuk,förkyld är jag med.
imorn kommer sophie över för jag ska hjälpa henne ,med hennes blogg.
ska sova ut imorn ,för e så himlans trött.går nog och lägger mej snart!
-M

Inga kommentarer: