måndag 24 augusti 2009

första skoldagen

gick bra i skolan idag,va mest kul och träffa alla,alla har ju förändrats så mkt(nästan alla).
började 10 över 8 och slutade halv 12 de är nice de:-)! de ändå vi gjorde va at vi fick massa med informationspapper och ny loggbok.ska verkligen försöka med betyg i åttan,måste verkligen!!!vill inte komma upp i nian med dåliga betyg.ska försöka lyssna så mkt jag kan och inte prata så mkt.nån dag nu i veckan ska vi ta kort också,kommer inte ihåg vilken dag,DÄR har vi de jag är så dåååålig på att lyssna,va fan ska man göra för att bli bättre på de??om nån börjar prata så pratar man och lyssnar va andra säger och hör inte de man SKA höra!så typiskt mig asså,de är ett måste att jag ska förbättra mig på de.
efter skolan följde va jag med julia och vi åkte först ner på samhället,köpte godisochdricka för vi skulle kolla film.när vi skulle hem mötte vi jennifer F och rebecca S.hemma hos julia kolla vi på 17 again,den va bra faktiskt!han är ju så jävla snygggggg,eller hur jullan?
vi pausa lite i filmen för att vi åkte ner med julias mamma och hämta julias nya mobil,skitsnygg!
hemma igen kolla vi klart.
blev inte å va så länge för jag skulle hem å göra massa.
nej nu ska jag äta lite mat tänkte jag,ta hand om er
pussochkram

2 kommentarer:

julia jidesjö sa...

jaahhhhharuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Michelle sa...

hahhahahah fettt snyyyyyyyyygggggg