fredag 7 augusti 2009

solen e tillbaks ,wihoo


ÄNTLIGEN Ä SOMMARVÄRMEN TILLBAKA!

idag var de bara att ställa klockan på 10 och klä på sej och sätta upp håret i en bulle,sen var de dax för sanda!

vi hade bestämt med bellas familj att vi skulle mötas där så de blev bad och sol med dom.

har fått lite färg i mitt ansikte och på ryggen.


när vi kom hem så sa mamma och pappa att vi skulle med dom till esklistuna och ja ville inte för jag skulle va med bella men va tvungen,dom sa att de va nån överraskning,så när vi va där fick vi en tusenlapp var och handla för så jag hitta brun utan sol,örhängen,mascara,klänning(tubtop),lösnaglar,nagellack,ögonbrynskniv eller vad de heter.tror de inte va nå mer.har iaf lite pengar kvar,har jag sagt att min mamma och pappa ä bäst?

sen när jag kom hem
så blev de att städa Theos bur sen bar de åt hem till bella och sova över här,och här sitter jag nu..
vi kanske sätter på nån film eller nåt gör vi iaf

PUSS

Inga kommentarer: