torsdag 20 augusti 2009

orkar inte mer

orkar verkligen inte mer,har skitont i magen,ondare och ondare i halsen får jag,hesare och hesare blir jag ,fast mest på kvällarna och mornarna.skitjobbigt!

va nyss nere på samhälle med mami och löpte glass och dricka ,blir såå sugen för jag har ''dee dääär ni veeeet''!
bllir nog inte sent för mej ikväll iaf orkar inte och sen måste jag tänka på att vända dygnet nu innan skoan börjar.nu går de inte och va uppe hela nätterna och sova hela dagarna.i 2 dar nu har jag gått upp 10,och de är skönt för då blir jag tröttare på kvällen sen.

istan idag hitta jag en väska ,ett par leggings,skor ,va bara de den här gången,kanske köper hårfärg /slingfärg nån dag nu innan skolan ,e sååå sugen på att färga,va tycker ni?
just nu sitter jag och bloggar och samtidigt kollar på CSI miami.sjukt bra program tycker jag!imorn sover bella hos mej för hon ska med oss till parken zoo på lördag.
ne ,nu funderar jag på att gå och ta lite glass:-)
ha en trevlig kväll hörrni!
-M