onsdag 5 augusti 2009

lillebroooror

hejj.



iförrgår va jag en stund på erikslund med min lillebror,vi å på donken oså,hehe:)lägger ut bilder imorn tror ja.jag älskar dej sönos<3.



igår va jag med julia ett tag på dan,vi åkte till kolbäck och så,sen skulle hon jaga med sin pappa.



idag var jag med rebecca,åkte hem till henne vid ungefär 2 nångån,där sola vi på studsmattan och kanske hoppa lie med,och hon har väärldens godaste bär!!
sen åkte jag hem och åt och efter de var klockan halv åtta typ och då möttes vi vid samhälle,vi gick runt där och träffa amanda och johanna,så dom gick man lite med.sen träffa vi massa andra,hennes syster sjussade hem mej sen så kom typ nyss hem.älskar dej syster

förlåt för mina gamla bilder jag jäämt läger in ska ta nya och lägga in imooorn ska verkligen försöka komma ihåg.

Inga kommentarer: