fredag 28 augusti 2009

sohphie och jag
schiller och jag

julia,jag och linn
skolfotot=sämst
fan känner redan nu att de inte kommer bli fint kort på mej!alla andra va ju sååå fina.
längtar inte till skolkatalogen,fotografen va ju rena jävla helvetet ,skittjutig va hon,nån som inte håller me?
kom nyss hem,har vart på affären med mami,köpt lite godsaker till ikväll,muuums.
nu har jag gjort pizza till allahär hemma,ska bli så gott,sktihungrig är jag.
får se om jag orkar skrva mer i kväll,annars imorrn.

pussochkram

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahah men michelle, vilken ful bild på mig där uppe:O
pinsamt ju haha

gabriellalandström sa...

hahahha har du gjort pizza,? stackars dom som får äta den, dom borde ju bli matförgiftade hahahhah :D!

Puss gumman!

Michelle sa...

till sophie:
men nej så fin så.:')

till bella:
hahah tror nog inte att dom blev de vaaa :')