torsdag 20 augusti 2009

vrål förkyld

hejj.
kvällen/natten i går vart sjukt bra,förutom att jag knappt kunde prata ,kunde andas med en näsborre,och hosta skitmkt!
kunde knappt sova igår låg och vred mej hela tiden sommna inte förs fyra kanske...
vakna vid 11 för mamma ringde,sen så somna jag om och kände att jag hade ont i magen.
vakna vid halv 12 igen och låg i sängen,vred och vände och hade mej ,kunde inte somna om,så jag låg i sängen tills klockan va fem i tolv för då väckte jag jullan för jag skulle hem om ett jätte litet tag.så vi gick på toa och åt frukotst,och nu har jag fått de alla tjejer får,kan de bli värre?
ONT I MAGEN,HALSEN,HOSTAR,USCHHHHH
men idag ska jag in till stan med mami och brorosorna,ska köpa väska,skor och så :-)
sen förbi djuraffären.
skulle åkt med sofie flinck igentligen ,men har inte så mkt pengar så mamma köper typ de mesta.
ne,nu ska jag sätta på mej nå kläder och INTE sminka mej.

B Y E

Inga kommentarer: