onsdag 26 augusti 2009

what a daaaay

hejj.
vilken dag kan jag bara säga.
vi fick göra massa aktiviteter ute i spöregn?!usch vad arg jag blev,vi fick gå till vattenornet i duvhällarna.och massa annat,fan va sämst dom kommer på.Och jag är förkyld och har vart de länge nu så de kommer bara bli värre.Men mycket tidigare fick vi sluta iaf.
Mami kom och hämta mig och de första jag gjorde när jag åkte hem va att ta ett långt skönt VARMT bad,gud så skönt de va.
Tandläkaren gick fortare än vad jag trodde.Tog kort på tänderna och massa(de hatar jag verkligen).
Imorn börjar dom riktiga lektionern,så IMORN blire första dagen på allvar.Vi har idrott kl o7.55 usch va segt!
Kan inte schemat så mkt än haha.
Snart börjar Andra Avenyn också,mitt favoritprogram,8 september.
Gjort om bloggen ,vart de bra?eller ser de juligt ut?
P U S S

1 kommentar:

Mariiaa' sa...

Hej !!
gå in på min blogg
www.seecreetz.blogspot.com

så kan ni få gratis smink på en sida :)

kram !