söndag 23 augusti 2009

sista dagen på sommarlovet...

...blev en städdag!
idag vakna jag vid 7,för att bli trött till ikväll,klädde på mej tog en macka satt upp håret i en bulle,sen bestämde jag mej för att slinga håret igen,så smsa och fråga jullan,och hon kunde fick jag ett sms lite senare.jag gick ner på samhälle typ kvart över åtta och köpte comviq kompis och slingfärg,när jag kom hem såg jag att jag hade köpt fel!!!!fan va arg jag blev,jag skulle ju ha mössa ingen jävla pensel!
vid 11 nånting kom julia och linn och vi åkte ner med mami och fick byta(utan kvitto)som tur va ,för jag hade slängt mitt! men nu är de slutfärgat ett tag för min del ,slitet som fan,måste sätta i hårinpackning ikväll så de känns mjukare,känns som hästhår just nu.
när dom hade gått så städa jag mitt rum,jag har dammat,skurat,damsugit och kastat massa grejer och satt en ny duk vid sminkbordet och grejat där.ÄNTLIGEN är jag klar,gick ganska fort ändå!
just nu är jag hemma själv,mami o dom andra e hos min farbror och fikar.
jag e så himmmmla sugen på liiite godis känner jag:-)!

Inga kommentarer: