tisdag 1 september 2009

1 september

Ny månad,nya skratt,nya läxor

hej mina bejbs.
Idag börja vi skolan klockan 8,skit stressad va jag.På fluensansprutan så kryssa jag ett ja fall om dom skulle säga nåt mer om den i tidningarna men om inte så kommer jag inte ta den.Vill igentligen inte heller.Idag när vi satt på engelska/svenskan så kommer Krister in och säger att dom som hade hemkunskap förra veckan har slöjd nu och fan vad arg jag blev,jag hade gått och väntat hela dagen för att den här lektionen slulle börja och jag fick sluta 10 över 1 ,men icke!
Jag gick till slöjden och där satt Martin själv inga andra,och jag leta efter dom men hitta ingen,för alla trodde ju att man fick sluta,så syslöjdsläraren släppte in oss och fråga var dom andra va och jag sa att jag inte vet,sen så kom Krister och fatta ingenting för alla va borta hah,så nu har 28 elever frånvaro bara jag och martin fick närvoro:')OCH dessutom fick vi sluta då ..dagen kunde inte bli bättre!
imorn vet jag inte när vi slutar och börjar ,ska skicka sms till jullan hon har schema hihi.
efter skolan så blev de syster.passade alex medans hon övningskörde,bilder kommer sen.
pussochkram /m

1 kommentar:

berglundemelie sa...

Tävling
Nu sätter jag igång med en tävling, svara rätt på frågan och vinn en länkning på min blogg, facebook, bilddagbok. Vilken är enligt mig as bra. Om flera svara rätt kommer det ännu en ytligare fråga eller samt en utlottning. Tävling håller på till och med söndag 6/9