fredag 11 september 2009

fredag

äntliiiigen fredag,bästa dagen man får sova ut och massa,kan de bli bättre?ehm nä...
vi gick till halv 3 idag orkade verkligen inte idag va så himla trött ,huvudvärk och massa usch..klockan är bara 20:21 och jag är trött..som bara den..men jag ska inte sova än ,aldrig går ja och lägger mej tidigt på en freda,kanske elva tolv taget nåt.
inatt flög andre ut ur sin loftsäng oxå kanske har brytit axen,stackarn...fast de går inte o gipsa nån axel säger dom.
Nu ska jag kolla igenom alla bloggar och bilddagböcker,hörde att felicia har blogg den måste jag juh kolla in!
pussochkram/m

2 kommentarer:

mimmimåård! sa...

du måste lägga in videon som du spelade in när jag, jonna och du sjöng fredagsmys :D lägg in den nästa fredag, hahahahaha ;D

gabriellalandström sa...

men gud, stackars andre :(
Han får krya!