söndag 13 september 2009

söndag

sagan sov inte över igår,för hon ville hem typ 11 på kvällen,haha.
min mobil dampa igår så om ni undrar så äre därför jag inte svara på sms,men nu funkar den perfekt!
idag har jag vart inne på ikea med mami och brorsorna,de är såå mysigt och gå där tycker jag så fina grejer skulle bah vilja ta med allt hem!sen så köpte jag ett par vita skor,såna där som ''alla'' har nu,om ni vet vilka jag menar?
blir NOG en bild sen om jag kommer ihåg de..snart ska jag kolla på en skräckfilm ,passar på medans de är ljust ute.hiihi,få se om jag kommer kunna sova ikväll!men väntar tills mamma kommer upp för jag måste veta att nån är hemma,annars vågar jag inte.
imorn har vi hurtbulledagen och jag vet inte om jag ska gå till skolan ,kanske vi får se..
usch tycker så synd om jullan efter de som hänt,du får krya sötnos!

på onsdag har vi''miniprov'' på fysik så de ska jag ta och plugga till imorgon,och på tisdag!
pussochkram/m