måndag 21 september 2009

måndag

Måndag idag då ,ny vecka & vi är lediga på torsdag,& då är de bestämt att jag ska va med Johanna efter en lång tid!Hela helgen är planerad ,på fredag ska jag kanske sova hos julia med linn,på lördag fyller mami år och på söndag fyller Andre år,så,de är min helg.

Vet inte alls vad jag kan köpa till mamma men nåt kommer jag på.Men iaf nu börjar vi prata om skoldagen.
Idag började vi klockan 10 över 8& sluta halv 4,dryg dag,men ändå har den gått ganska snabbt,men bara GANSKA snabbt,haha.Efter skolan så åkte jag hem och satt på mej myskläder och sånt,så skönt att bara ta de lungt ,kände att jag behövde de idag.Nu sitter jag och lyssnar på lite gamla låtar,vissa börjar jag till och med grina för ,för att de väcker så många minnen,usch saknar allt så mycket,men ändå inte,allt går frammåt nu..
Imorn slutar vi tio i 3,med slöjd.
pussochkram/m

& jusste jag ska fixa om bloggen nu har ändå inget att göra&tröttnat påre andra,hahah ,jag kan aldrig bestämma mej!

Inga kommentarer: