tisdag 15 september 2009

tisdag

andres brutna nyckelben
Mina skor jag köpte häromdagen

den här lilla skon köpte jag i automaten&sen äre min stora,sööta?

idag börja vi fem över åtta och sluta tio över 1,för vi hadde igen slöjd ,hur skönt som hellst!
julia va borta idag ,så jag ägna skoldagen med linn,haha kul hade vi..men imorn måste julia komma saknar henne som bara den!
På No'n och Engelska/Svenskan idag har de bara vart lungt för på no'n så fick vi plugga till provet imorn och på engelskan fick jag inte göra nånting bara chilla,för ja va klar med allt,OCH de va najs kan ja säga!efter skolan åkte jag hem och då ringde min mamma och fråga om jag kunde passa robin för hon va tvungen att åka till akuten med andre ,och nu har dom kollat,hans nyckelben är brutet..så då passa jag han ett tag och gjorde insatsen till Sv ,den handlar om bruna bananer i affärerna,hahah kommer inte på nå annat..sen har jag pluggat till No provet ska sätta mej framför de lite till så jag verkligen kan de!
Kom nyss hem från affären ,va nere med mamma,köpte marabouoch cola(mina älsklingar)!sen så när jag skulle gå ut såg jag världens sötaste sko,va bah tvungen att köpa den i auomaten,hahah!nu blire mat,sen duscha ,kolla igenom No'n och sen sova
pussochkram/m

Inga kommentarer: