torsdag 3 september 2009

3 september




Kom hem för nästan 3 timmar sen,och under tiden har jag hunnit köpt nya gympaskor med mami och och fixat om bloggen,och nu ropar mamma och säger at maten är klar.Efter maten så ska jag plugga till engelska.
Dagen har vart bra men ändå seg för imorse när jag skulle vakna kom jag nästan inte upp ur sängen,så trött brukar jag aldrig va.
Vi hade teknik idag haha höll påoch garva ihjäl,säger inte vad som hände,haha.
Imorn blir de gårn med sofie och emelie:)
nu måste jag gå.Skriver kanske mer ikväll
pussochkram

2 kommentarer:

emilygran sa...

hahahah jag älskar dig gumman :D
bästa tekniken helt klart ;)
aldrig teknik utan dej :'D<3

Michelle sa...

jag älskar dej<3
hahaha aldrig jag skulle klara en sån lektion utan dej!
du vet jag+krister+emily=king
:D