lördag 19 september 2009

i'm back!





förlåt för dålig upptadering,men jag sov hos jullan igår direkt efter stan så..
men igår sågick vi nån stadsgrej i västerås som inte alls va kul,men roliga personer va man i gruppen iaf,sen efter de så fick vi slutaoch jag julia och linn gick och shoppa och va kanske kavr i stan till sex nånting.skitrolig dag måse jag säga brudar!

Kvällen med julia va den bästa på länge hahha
men idag har vi träffat erik&emil sen så åkte jag hem vid sex för jag skulle äta och bella ska sova här:)

istan köpte jag:
skön tjocktröja från Gina
Skärp från H&M
ÖRhängen från H&M
Armband från H&M
string från Cubus
strumpbyxor från Gina,tror de va allt vene riktigt!
lägger in en bild imorn på de hinner ine idag nu stressar jag baraför jag inte kollat på Riverside och slingat andre's hår än,ne nu måste jag börja med grejer här,

pussochkram/m

Inga kommentarer: