tisdag 29 september 2009

tisdag

Började 5 över 8,och på matten fick jag reda på mitt reslutat på no:n ,fick eum,omprov nästa vecka,fan asså!Måste klara nästa prov,de är ett MÅSTE,jag hade fan pluggat påre:(
På so:n redovisade vi i grupperna vi skulle gjort en film,men eftersom vi hade två i gruppen som inte orkade göra nåt och sket ia llt totalt,så gick de ner...Fan va arga vi blev,vi hade kunnat gjort de själva ,utan dom!
När jag kom hem tog jag mej en titt på Riverside och AndraAvenyn,sen kom bella för vi skulle leta prao plats,när vi hade pratat och var påväg till dagiset,så kom vi på att vi inte hade samma vecka,så jag ringde Linn och fråga och de ville hon,mötte upp henne vid Nibbles gympasal,hon sjussade mej till dagiset och vi fråga om vi fick,men dom sa att deras chef inte va där förran på måndag,så antingen letar vi på nåt annat,eller väntar,de skulle va kul att göra nåt annat än dagis också,för tänk en HEL vecka me barn,ne ,jag vet inte om jag orkar de,och just så många.Ska prata med linnsan imron om de,när jag kom hem gjorde jag Artikeln och enskilda uppgifter.
Snart dax för sängen .... men inte än
Tjing

Inga kommentarer: