söndag 6 september 2009

ny duschad

hej mina hjärtan
idag på dan så blev de busborgen med familjen haha igeeeeen,sen så när jag kom hem så har jag pluggat engelskaglosor,och nu så har jag nyss duschat .Håret fick ha inpackning,men fortfarande så slitet,vill ha fint hår bra volym och sånt.Ska inte färga på ett tag heller.Och de har jag faktiskt inte gjort på en månad kanske?nja ungefär nå sånt..Plattången har inte heller blivit till användning den senaste veckan ,då har jag kört med lockit,imorn så kör jag mina egna lockar med en bulle tror jag.
Dagens outfit har jag sett att nåra vill att jagska lägga ut oftare,och ja de ska jag verkligen försöka hinna med,fast tror inte jag kommer lägga ut sånt på helger,men veckodagar,imorn lägger jag nog in en snabbt.
Tror jag ska börja med + och - en dag i veckan ,vad som är bra den veckan och dålig den veckan.Vi får se hur de blir me de.Vad tycker ni?

kan försöka så här:
+ inte använt plattång på ett väldigt tag
-imorn börjar skolan
låter de dåligt?
aja få se hur de blir med de.
Just nu håller jag på och sparar ut mitt hår så de är därför jag inte plattar.
de va de jag hade och säga för ikväll.
pussochkram/m

Inga kommentarer: