fredag 4 september 2009

nu e de fredags myyyyys om de så är de sista jag gör

hejj.
blev gårn med brudarna idag men blev inte kvar länge,o jag som ville träffa rebecca hon kom precis när ja skulle åka,för jag skulle hem och passa min bror för mamma skulle åka till arlanda och hämta pappa som vart i grekland 3 veckor.
hemma med robin så baka jag med han och sen satt vi och kolla på tv,han somna i mitt knä hann typ bah sätta mej,haha.
nu sitter jag själv uppe skittråkigt,klockan är 21.32 ,tro de eller ej men jag är skittrött och de känns som mina ögon inte klarar att hålla sig vakan länge idag,typiskt såhär blire varenda fredag ,den dagen man kan va uppe så länge med.
mamma och dom är påvög hem hörde jag ,dom har köpt mat från donken till mej för jag har inte ätit nu på kvällen muuums va gott,skithungrig är jag!
ha en skön fredagskväll
pussochkram/m

jag ska lägga in mer bilder,jag lovar bara jag har tid och sånt ,hinner inte så mkt nu när skolan är igång.

Inga kommentarer: